Інклюзивна освіта
З 1 січня 2022 року набирають чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:
- «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» від 21 липня 2021 р.
- «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. № 957.
Зміни, зазначені в роз’ясненні регулюють і посилюють співпрацю між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ). Так, заклади освіти отримуватимуть більше підтримки й допомоги під час навчання дітей з особливими освітніми потребами.
З початком дії нововведень, створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки. Підтримка першого рівня надається насамперед учням, у яких виникають труднощі під час навчання, але яким не потрібен інклюзивний клас. Другий, третій та вищі рівні підтримки зазначають у висновку ІРЦ.